poniedziałek, 22 lutego 2016

Eureka!

Pomyślałam, że muszę napisać posta bo chce się z Wami podzielić czymś cudownym! :D Jak pewnie już widzieliście na fb oraz snapie (andzelinazuli) kombinowałam coś z białej masy. Opiszę Wam też co to dokładnie na drugim blogu, jeśli będziecie chcieli spróbować tego sami, a jest to banalnie proste. Efekt będzie powalający. Jutro na przerwie wyskocze odwiedzić jeszcze sklep budowlany. :D Biała masa i te tajemnicze odciski to nic innego jak moja forma. A do czego, pokaże Wam wkrótce. Nie mogłam już się napatrzec na te cuda i ich nie spróbować.... Jestem pozytywnej myśli. Eksperyment z formą mi wyszedł, choć było ciężko, myślałam, że nic z tego nie wyjdzie. Myślę że dopiero to co z nią zrobię doprowadzi mnie do łez, dumy i wzruszenia. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz