sobota, 30 sierpnia 2014

Z rzemyka I dla Klaudii i dla mnie


Trend modowy, sto sznurków na ręku. :P Ale co nikt mi nie powie, że to ładnie nie wygląda. :P Plus dodatki specjalne, łańcuszki i koraliki. :) A co do wczorajszego dnia znowu się nie wyspałam, niestety nie zdążyłam z  jednym zamówieniem. :/ Za co przepraszam.. ;( Położyłyśmy się z Gutką po 2, wstałyśmy o 8 po czym od razu ja zaczęłam kończyć moją robotę... Plany na dziś totalnie mi się pokrzyżowały.. ;/ Oczywiście kapsel na dziś bezcenny:"Chcę się tak budzić codziennie." a Guci:"Tak zaczyna się dobra zabawa.". Tak Tymbarki są nieobliczalne. :P Spieszę się, mam napięty kalendarz. Lecę popracować na dwór. I moja kochana Paulina dziś wraca. <333 Tak bardzo się stęskniłam bozziuu! <33 :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz