poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Paski IV

Wracam do formy. :) Trochę ruchu nikomu nie zaszkodzi. :) Wręcz przeciwnie. :) Wzór tej brans potrafiłam zrobić już dawno temu, ale jakoś tak wyszło, że ta jest moją pierwszą w mojej sporej gromadzie. Raz zaczęłam taką w kolorach reggae, ale kochane siostry rządziły się w moim pokoiku i wzięły ucięły mulinę, na samym końcu i już sb jej nie skończyłam... ;/ O mamy już północ... Już niedługo szkoła... ;/ Cieszę się tylko z tego względu, że będę mieć przy sb przyjaciółkę, i przedmioty zawodowe, które mnie interesują, i że zostały mi tylko 4 lata nauki uffff.. :) Mam nadzieję, że nie będzie tak fatalnie.. :/ Poza tym niedziela spokojna.. Miło spędzona. :) Jutro może wybiorę się na szkolne zakupy, bo jeszcze nie zrobione. Nie wiem dlaczego, ale jak byłam mniejsza wakacje mi się dłużyły. Te nie dość, że zleciały, to i jeszcze nie były takie szałowe. :P Może tylko rozpoczęcie. xD Pozdrawiam osobę, która wie o co chodzi, jeśli to czyta. :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz