wtorek, 14 października 2014

Zyg zag VII


 Świetna bransoletka w stylu reggae, ładnie się prezentuje, łatwo się robi a wygląda tak ślicznie. :) Pamiętam jak w szkole mieliśmy dzień subkultur, każdej klasie przypadła jedna subkultura, którą mieli zaprezentować. Opowiedzieć o jej korzeniach, ubrać się w ich stylu. Byłam wtedy w pierwszej klasie gimnazjum, i szkoda, że wtedy nie potrafiłam zrobić takich cud.. Zrobiłam jakąś bransoletkę z nitek w tych trzech kolorach, taki tam zwykły warkocz cieniutki, jako dodatek do stroju. Jeszcze nawet ją gdzieś mam. :) W życiu nie pomyślałabym wtedy, że będę masowo się tym zajmować, i rozwinę się sama, bez tłumaczeń innych ze zwykłych obrazków. A mojego bloga będą oglądać ludzie nie tylko z Polski, ale z całego świata... :)  To co? Życzę wszystkim miłego dzionka, i do następnych postów. Trochę się wygadam.... Zrobiłam bransoletkę Adidasa!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz