środa, 26 lutego 2014

Kwiatek !

Dziś trochę inaczej, bo... Sama nie wiem co to :D Bo nie bransoletka :P Spodobało się i zrobiłam... Musiałam po prostu :D Dla porównania moja ściągawka i moje autorstwo :D wyszło małe ,ponieważ mulina jest cienka -,- składa się z 6 nitek, a pisało kwiatek z muliny..... Chociaż teraz wiem jak mogłabym temu zaradzić ;) Co o tym myślicie ? Myślę nad tym co zrobić z nitkami muliny niewykorzystanej... Hmmm... w trakcie robienia tego wzoru już miałam masę pomysłów ;) Jak już wpadnę, na ten własciwy będzie "EUREKA" na pewno coś się ukaże ;) poza tym... Ahhh.. no taak .... Zapomniałam mam jeszcze dwie nowe ;) i masę zapoczętych... Niektóre z nich leżą już od wakacji.... Ale czasami po prostu robię wpadam na coś co wydaje mi się być lepsze i zaczynam coś nowego... Zatem do następnego razu :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz